Carouzos Sketch Flash Conceptual WebSite

Από την εταιρεία Carouzos μας ζητήθηκε να κατεβάσουμε μια δυνατή πρόταση για website design, για το νέο τους τότε fashion εναλλακτικό brand σε σχέση με το πιο σοβαρό ύφος της CAROUZOS, τα CAROUZOS | SKETCH. Αφού μας παρουσίασαν όλο το concept του νέου brand μας άφησαν λίγες μέρες να οργανώσουμε κάτι μοναδικό.

Εμφανιστήκαμε ύστερα από λίγες μέρες με working demo και με αυτή την προσέγγιση η οποία μετά από λίγο καιρό έγινε πραγματικότητα και απέσπασε διάκριση ως Ermis Finalist:

 

Εμπνευσμένο από το ίδιο το ΜΟΤΟ του νέου brandsketch”.
.ευελιξία, απλότητα, επανάσταση, φαντασία.

 DESIGN:
Μαύρο φόντο ως κυρίαρχο χρώμα που αποπνέει πολυτέλεια, βασικό στοιχείο του ονόματος «CAROUZOS».

Οριζόντιες και κάθετες νοητές γραμμές που υποδηλώνουν δυναμισμό, σιγουριά (βασικά στοιχεία για εντυπωσιακό ξεκίνημα).

Μια τεθλασμένη τολμηρή γραμμή (δεξιά), αρκετά ογκώδης ώστε να μην περνά απαρατήρητη, διαφοροποιείται από το status quo και δίνει τον «μποέμ» χαρακτήρα που λείπει από το καθιερωμένο brand μας.

Η παρουσίαση που έχει γίνει όταν φτάνουμε στην κατάληξη της κάθε επιλογής (στο παράδειγμά μας είναι η μεγέθυνση του thumb που δείχνει την πασαρέλα του επιλεγμένου σχεδιαστή) δεν είναι τυχαία. To τύπου pocket size περιβάλλον υποδηλώνει mobility, ευκολία, flexibility, sketch. 

INTRO
Κεντρική σελίδα με το λογότυπo.
Εμφάνιση ενός λευκού καμβά με ένα κομμάτι ενός εκ των σκίτσων της καμπάνιας σχεδιασμένο και το υπόλοιπο με διαχωριστικές γραμμές για να καταλάβει ο χρήστης πως πρέπει να το σχεδιάσει.

Τον καμβά τον κρατούν σταθερά 2 χέρια. Ανθρωποκεντρική αναφορά με σουρεαλιστικά στοιχεία που παραπέμπουν σε artistic approach αλλά και για τους πιο ορθολογιστές:«Προσφορά με την σιγουριά CAROUZOS».

Το βελάκι μετατρέπεται σε μολύβι σχεδίασης. Μόλις αφήσεις το mouse, το σκίτσο περνάει στο background και επαναλαμβάνεται δίνοντας μια πρώτη αίσθηση για το τι πρόκειται να ακολουθήσει. Το floating background της μανιέρας με το σκίτσο που χρησιμοποιούμε αποπνέει ελευθερία, βασικό στοιχείο στην επιλογή ένδυσης αλλά και άριστη τεχνική flash για όσους γνωρίζουν. Συνεχίζουμε με 2 ακόμη ζωγραφιές και ξαφνικά ο χώρος βομβαρδίζεται από εκατοντάδες εικόνες της καμπάνιας.

«Το νέο κατέφθασε, ο κόσμος γέμισε σκίτσα, το CAROUZOS | sketch brand είναι γεγονός».

NAVIGATION:
Εμφάνιση της μανιέρας ενός σκίτσου (το οποίο εναλλάσσεται smoothly σε όλα της καμπάνιας και είναι mouse driven), γεγονός που μας συνδέει με την προηγούμενη εικόνα, πολιτική που θα ακολουθηθεί σε όλα τα sections, πάντα το επόμενο θα συνδέεται νοητά με το προηγούμενο αλλά μας έχει περάσει σε ένα νέο κόσμο που «σε περιμένει να τον ανακαλύψεις». Θέλαμε κάτι sexy, σαν το ρούχο που φιγουράρει στην βιτρίνα ενός καταστήματος υψηλής αισθητικής όπως αυτό της Γλυφάδας που επισκεφθήκαμε.

Απαλές, ρυθμικές κινήσεις, με αχνά fades και αποκαλύψεις στιγμιαίων αισθησιακών εικόνων (θα δείξουμε ιδιαίτερη προσοχή στην χρήση των τελικών εικόνων ώστε να μην αφήσουμε υποψίες χυδαίου).

Μας οδηγεί μόνο του στο επόμενο βήμα, στην επόμενη επιλογή.

Μια liquid “μάσκα” μας μεταφέρει στο επόμενο section.

Όλα τα κουμπιά θα φαίνονται γνώριμα και η χρήση τους αυτονόητη.

Όταν φτάσουμε στην μεγέθυνση του thumb στα collections η κεντρική εικόνα σβήνει ελαφρά σε μαύρο και αναδεικνύεται η φωτο στην οποία δίνουμε και δυνατότητα περαιτέρω close-Up.

Όταν επιλέξουμε να επιστρέψουμε πίσω, ως κεντρική εικόνα του site εμφανίζεται κάποια που θα παραπέμπει στο πρόσφατο section που βλέπαμε (π.χ. αν βλέπαμε women collections θα εμφανίσουμε μια grungy γυναικεία εικόνα κ.ο.κ. ενισχύοντας το progressive ύφος που πάμε να προβάλλουμε). Κεντρικές αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες επίσης θα δεσπόζουν σε κάθε section των collections.

Με το “sketch this page” δίνουμε την δυνατότητα στον επισκέπτη να πάρει μια γεύση από sketching philosophy αφού θα μπορεί να διαμορφώσει το site γρήγορα και βάσει της δικής του αισθητικής. Έχουμε λοιπόν LIVE και INTERACTIVE στοιχεία, περνώντας παράλληλα το μήνυμα της καμπάνιας.

ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ:

Newsletter: δυνατότητα εγγραφής και αποστολής κατά τακτά χρονικά διαστήματα ενημερωτικών emails είτε σε μορφή απλού κειμένου με εικόνες, είτε σαν rich multimedia content (flash animations, ήχους κλπ αν χρειαστεί).

Downloads: Δημιουργία desktops και screensavers με θέματα / στοιχεία του site. 3 αναλύσεις εικόνας για τα περισσότερα monitors. Συχνά ανανεώσιμο. Πάντα καλοπροαίρετο στα sites (ιδίως όταν οι εικόνες που προσφέρουμε είναι κάποιας αισθητικής) και έμμεση μορφή διαφήμισης.

Send A Sketch: Πρόταση για δυνατότητα αποστολής εικόνων/στοιχείων του site με μορφή e-card από κάποιον επισκέπτη της σελίδας μας σε κάποιον γνωστό / φίλο του.

Press: Αναφορά σε δημοσιεύματα στον τύπο, σε τηλεοπτικά spots κλπ.

Στο campaigns έχει χρησιμοποιηθεί 3D κίνηση με αναφορά στην τρέχουσα καμπάνια (το σκιτσάκι με το ανθρωπάκι θα αντικατασταθεί από χαρακτηριστική εικόνα της καμπάνιας σας).

Το 3D στοιχείο προτείνουμε να «παίξει» γενικά στην παρουσίαση των campaigns.

MUSIC / SOUNDS:
Θα υπάρχει music player (πιθανώς ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ στο sketch this page) με τον οποίο ο επισκέπτης θα επιλέγει να διαμορφώσει (επιλογή από 5 loops) το κομμάτι που παίζει στο site ή να το διακόψει. Η εναλλαγή από την μια λούπα στην άλλη θα γίνεται ομαλά με fade in / out. Επίσης θα υπάρχουν διακριτικά κλικ στα πατήματα των «κουμπιών» του site.

Μια πρώτη επιλογή είναι το “Love song” των CURE και πιο συγκεκριμένα μια όχι ιδιαίτερα γνωστή reggae διασκευή με πιο σημερινή ηχητική αισθητική. Παραπέμπει επίσης στο διαφορετικό από τα καθιερωμένα και τελικά ξαφνιάζει ευχάριστα και αγκαλιάζει το οπτικό μας θέμα.

Άλλες προτάσεις κομματιών:

-          life is wonderful (Jason mraz)

-          Eden (Hooverphonic)

-          Wish U were here (Bliss)